wtorek, 17 czerwca 2014

Jestem wnuczkiem :)

Szybka geneza... Urodziłem się i okazało się że mam babcię...... Niby nic takiego ponieważ prawie każdy miał lub ma babcię. 
Babcia, babunia jak zwał tak zwał... chociaż obecnie może być też babcia z brodą lub babć ewentualnie babcia, która zamiast dziadka ma drugą babcię albo np babcia Irenka wcześniej Antoni i jeszcze trochę mieszanek babulowatych. Trzeba w końcu iść z duchem czasu i trzeba być tolerancyjnym a przynajmniej tak mówią. 
Wracając do babci... na tę chwilę ma 86lat i ma na imię Maria. Poważnie coś... dlatego też od nie pamiętam kiedy w naszym światku funkcjonuje jako Babcia Mery ! I o tej właśnie osobie będę skrobał różnego rodzaju opowieści z przeszłości i teraźniejszości. Jest tego tyle, że nie do końca wiem jak to ogarnąć i selekcjonować także wybaczcie jeżeli w moim pisaniu (poza ortografią i gramatyką pojawi się czasem lekki chaos...)
Nie będę rozpisywał się w tej chwili jaka jest i co lubi czy jakie ma zainteresowania itd bo nie da się tego ogarnąć na raz ale będzie ciekawie  :)

Miłej lektury.. aaa zapomniałem dodać... to co będę pisał nie zawsze będzie estetyczne i smaczne także tych delikatniejszych z bujną wyobraźnią proszę o ostrożność. 

7 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać tych opowieści

    OdpowiedzUsuń
  2. Strach się bać :-) Babcia Merry atakuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze będziecie siusiać w majty nocą i bać się własnego cienia a raczej cienia śnieżynki... zobaczycie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja czekam, i ja .... a czy będzie przypowieść o czekoladzie i robakach, czy tylko newsy?

    OdpowiedzUsuń
  5. czekolada, inwazja ciem, eksplodujące słoiki, bikini contest i uniwerslna szmatka :P mam nadzieję że niczego nie ominę :D

    OdpowiedzUsuń